יום שישי, 27 בנובמבר 2009

אסאקוסה

כן כן, אני יודע שלא עידכנתי מיליון שנה, אבל אני לא חושב שזה כ"כ מעניין לכתוב על איך קניתי היום אכול, שתיתי בירה ב-Lad's או שרתי קריוקי עם השכנות שלי.
בכל מקרה, היום ניצלתי את העובדה שבאמת הייתי ער בבוקר והלכתי לכנראה המקום התיירותי היחיד שעוד לא ביקרתי בו בטוקיו: אסאקוסה (Asakusa).
אסאקוסה מפורסמת בעיקר בגלל המקדש העתיק ביותר בטוקיו, Senso-ji.
מקדש בודהיסטי, גדול ומרשים ובניגוד לנזירים החמדנים של קיוטיו, הוא לגמרי בחינם.

לפני המקדש ישנו רחוב קניות נחמד מאוד, מאוד מזכיר את קיוטו, בכלל מהתרשמותי הכללית אסאקוסה נראית כמו קיוטו פחות מרשימה.
לצערי המקדש היה תחת שיפוצים, מה שאומר שהוא כולו היה מכוסה בקירות בניה, חבל שלא יצא לי לראות אותו במלוא הדרו.
אתם מוזמנים להתרשם מהתמונות כאן.

נ.ב.
כן, הסתפרתי.

נ.ב.ב
סוף סוף מצאתי מזכרות לכולם... איזו הקלה.

3 תגובות:

  1. קצר אבל גם משו....
    וWTF אתה נראה ממש גרמני עכשיו...

    השבמחק
  2. גרמני הא?!
    אני אזכור לך את זה
    חחחחח

    השבמחק
  3. dragonballc7:(פורום אנימה IL)מה הייתה ביפן ולא הלכת לשום הופעה חייה של זמרים או להקות?!?!?!

    השבמחק