יום ראשון, 1 בנובמבר 2009

ליל כל הקדושים

אתמול (שבת), הלכתי ביחד עם מיצ'י וטטסויה (Tatsuya), שני סטודנטים שגרים איתי ב-OEH, לראות סרט באוסקה.
אני רציתי לראות את "ממזרים חסרי כבוד" של טרנטינו והם רצו לראות את This is it, הסרט הזה של מייקל ג'קסון.
עכשיו להפתעתי המרה, "ממזרים חסרי כבוד" מגיע ליפן רק ב-20.11! אני לא מאמין שזה לוקח כ"כ הרבה זמן.
מכיוון שכבר הייתי בקולנוע, קניתי איתם כרטיס ל-This is it, שהיה לא רע כמו שחשבתי, היה אפילו נחמד.
הבעיה היתה שכרטיס לקולנוע ביפן, אם אתה לא סטודנט/פנסיונר/ילד, עולה 1800 ין! זה 76 שקלים!!! שוד לאור יום!
אגב, מיצ'י הוא מעריץ ענק של מייקל ג'קסון, זו היתה הפעם השניה שהוא רואה את הסרט, בגלל שבפעם הראשונה הוא בכה יותר מידי שהוא לא יכל להנות ממנו... גם הפעם הוא בכה, אבל פחות, איזה חמוד.

לאחר הסרט, הלכתי איתם לחפש תחפושת, מכיוון שבערב היתה מסיבת ליל כל הקדושים של הגסט-האוס.
הם מצאו תחפושות של דיילת אוויר וילדת בית-ספר ורודה, אני לקחתי ממיצ'י את התחפושת שלו משנה שעברה.... מייקל ג'קסון.
המסיבה היתה מאוד כיפית ותמונות ממנה אפשר למצוא כאן.
במסיבה השתתפתי בחתרות ריקודים מאוד מטופשת והפסדתי, העונש שלי היה לדבר עם הליום בריאות, לא עונש נוראי כ"כ, אפילו מאוד נהנתי
התבקשתי להגיד את שמי, מאיפה אני ומה אני אוהב, אח"כ הם ביקשו שאקח עוד שכטה ואתחיל לשיר, התוצאה לפניכם:

למה I'm the Walrus אין לי שמץ של מושג.... הדבר הראשון שקפץ לי לראש.

מאוחר יותר, כמה חבר'ה (ביניהם גם מיצ'י) פצחו בריקוד מחרוזת שירי מייקל ג'קסון שהתאמנו עליו כל השבוע:


אחרי המסיבה סיימנו את הלילה בקריוקי, כמובן שהיה כיף.

3 תגובות:

  1. יו איזה נייס זה ניראה גאד איך היתי רוצה להיות שם

    השבמחק
  2. שוב אני מתנצל על העובדה שאני מגיב כל כך מאוחר...
    המסיבה באמת נראתה מגניבה ובהחלט מצחיקה אבל אותי מעניין איך לכל הרוחות ממזרים חסרי כבוד עדיין לא הגיע ליפן, אני ראיתי אותו ביום הראשון ללימודים \:
    הרג אותי שבריקוד הייתה תחפושת של יצור לא מזוהה ושל הצעקה, פשוט נקרעתי על הרצפה

    השבמחק
  3. http://picasaweb.google.com/PTelad/3110OEHHalloweenParty#5399053269203709538
    שימו לב שימו לב כפפת FMA
    תקן אותי אם אני טועה....

    השבמחק