יום שישי, 9 באוקטובר 2009

מגדל טוקיו וחזרה לאהבה ישנה

אז כמו שרשמתי אתמול, הלכנו היום בבוקר לקהילה היהודית ביפן.
המקום שלהם חדש, אז הם קצת לא מאוגנים והבחור לא באמת קיבל את המייל שלי אבל הוא פינה קצת מהלו"ז הצפוף שלו ועשה לנו סיור חפיף.
המקום חדש ויפה, באמת אין הרבה מה להגיד פה... ראינו את הבית כנסת, היה מרשים.

משם זרמנו לטוקיו טאואר שגבוה ב-33 מטרים ממגדל אייפל.
יש כמה תמונות משם כאן.
שוב, אין הרבה מה לרשום, מגדל, עלינו, היה נוף, ירדנו.

משם לקחנו סאבוויי לאקיהברה, אהובתי שהישנה שקצת זנחתי, כדי להכיר את נפלאות האוטקואיזם שלה לבחור הגרמני החדש.
ברטרד בדרך הכיר לי חנות מנגה ענקיייית, מלאה במנגה יד שניה מכל השנים.
במחירים שהיו שם, לא יכולתי שלא לקנות לי כמה מנגות ויצאתי עם השלל הבא:

הבובה של סוזומייה הארוהי היא בונוס נחמד ממכונה קרובה, לגמרי היה שווה את זה.

בדרך חזרה עצרנו במייד קפה (Maid Cafe), כי חייבים לנסות פעם אחת לפחות.
שוב, למי שלא מכיר את הקונספט: מייד קפה זה בית קפה (בד"כ עם תפריט דל ולא מרשים) שבו כל המלצריות לבושות כמו משרתות וקוראות לך אדוני, הם גם הרבה יותר שרותיות ממלצרית רגילה אגב.
עכשיו לכל מייד קפה יש את השטיק שלו, בחלק יש משחקים שאפשר לשחק עם המשרתות וכו'
בזה שהלכנו אליו, כל פעם שקיבלנו אוכל היינו צריכים להגיד את מילות הקסם ביחד עם המשרתת... Moe Moe Kyun (התירגום שמור במערכת) ע"מ שהאוכל יהיה טעים.
בקיצור, המייד קפה היה פשוט כיף לא נורמאלי, גם ניצלתי את אחד השירותים של המקום ולקחתי תמונה חתומה עם המשרתת האישית שלנו

~Rion Chan ^_^~

וזהו להפעם.

2 תגובות:

  1. לפי המשפט אני מבין שזה דון קישוט שאני המלצתי לך עליו, אחלה מקום, אני דווקא ניצלתי שירות אחר שלהם בשביל לשחק Uno(טאקי המערבי) עם המלצרית וקיבלתי תמונה של המלצריות בתנוחה דומה לזו שאצלך כפרס שניצחתי.

    אגב, הן אומרות Moe Moe Cute, לא Kyun XD

    השבמחק
  2. זה לא היה דון קישוט, זה היה PoPoPuRe Animation Studio.
    לא היו שום משחקים עם המלצריות לצערי.
    התמונה עלתה כסף אבל לא יותר מידי.
    אחד הדברים המגניבים שהיה להם זה בשביל 1500 ין אבל יכול לדובב עם החברים שלך והמשרתות סרטון אנימה קצר, ולקבל את ה-DVD שלו.

    וזה כן Kyun, אני שאלתי את המלצרית מספר פעמים אם זה Kyu פשוט והיא שמה דגש על ה-n בסוף
    XD

    השבמחק