יום שישי, 2 באוקטובר 2009

יש סיבה למה אין עידכונים

אני יודע שלא עידכנתי כבר כמה ימים, אבל באמת יש לזה סיבה.
לא עשיתי כלום בכמה ימים האחרונים.
מזג האוויר נהיה פשוט נורא, כל הזמן גשם, קר ונהיה חשוך נורא מוקדם.

אתמול (חמישי) היה לנו Movie Night בגסט האוס, היה מאוד נחמד.
ראינו סרט קאלט יפני שנקרא Battle Royal, אני ממליץ לכולם לראות אותו
זה מהסרטים האלה שהם כ"כ גרועים ומגוכחים שהם מצוינים.

מחר אני יוצא למסיבה בפעם הראשונה, אז אני מניח שיהיו דברים מעניינים לספר.
בינתיים, הנה כמה דברים משעשעים על יפן:
* הרמזור הולכי רגל ליד הבית שלי מנגן שיר יפני מסורתי כל פעם שהאור ירוק.
* לא השתמשתי במזלג פעם אחת מאז שהגעתי לפה, אפילו אכלתי לזניה עם צ'ופסטיקס.
* הדבר היחיד שאכלתי לא עם צ'ופסטיקס היה קארי וזה היה עם כף (היה לא רע אגב).
* כל מקדונלדס בטוקיו פתוח 24 שעות, מצוין לרעבים בלילה.
* למעשה, הרבה דברים פתוחים 24 שעות, כמובן הקומביני (מכולת) אבל גם הרבה מזון מהיר יפני.
* בירה מקומית בפאב עולה 28 שקלים ל-400 מ"ל, למרות זאת אותה בירה בחצי ליטר בפחית במכולת עולה 8 שקלים.
* יפנים אוהבים לשתות אבל הם נהיים שיכורים מאוד מהר, כבר ב-19:00 אפשר לראות יפנים מזגזגים ברחובות.
* "לחיים" ביפנית זה Kampai למי שלא ידע.
* יפנים נורא כועסים על עצמם שהם לא מסוגלים לעזור לך בגלל שהם לא יודעים אנגלית. הם מעדיפים לא לעזור מאשר להיות מושפלים.
* המילים הכי שימושיות למטייל: hai, ii, daijobu (כן, טוב, בסדר), מילות שלילה אינן הכרחיות.

זהו, אם יבוא לי עוד, בעידכון הבא ;)

2 תגובות:

  1. עובדות מעניינות
    תהנה במסיבה ומקווה שישתפר מזג האוויר שיהיו עוד עדכונים

    השבמחק
  2. תודה על העובדות, אני מניח שהן ישמשו אותי מתישהו...
    תהנה במסיבה ובטאל רויאל אפשר להשיג גם עם תרגום של קונור סאבס הישראלית

    השבמחק