יום שלישי, 15 בספטמבר 2009

קצת יפנית לא תכשיל אותי!

לא יודע מי יודע ומי לא יודע, אבל המצלמה שתמיד רציתי היא Panasonic TZ-7
מצאתי אותה במסבר חנויות באותו מחיר סביר של 34,800 יין (350$~)
אבל הם כולם אמרו לי, אין במצלמה אנגלית!
לקחתי את החומר קשה לעיכול הזה לצלחת ראמן שקשה לעיכול באותה מידה.

החלטתי ללכת על, כי קצת יפנית לא תכשיל אותי! יש אייקונים! חה חה!
המצלמה אצלי וטעימה ראשונה יש לכם בצד שמאל של המסך ---->
שם מעודכנות אוטומטית תמונות חדשות.
והנה סרטון HD להדגמה איך היא מצלמת:

(מומלץ לפתוח בחלון חדש ע"מ לנגן ב-HD)

3 תגובות:

  1. שמח לשמוע שמצאת את המצלמה שחיפשת, באיזה חנות קנית אותה? את שלי קניתי בYobodashi Camera, אחלה חנות :-)

    נכון שרמת האנגלית של אנשי השירות נמוכה להחריד? איך אתה מסתדר עם לדבר יפנית כל הזמן? :P

    השבמחק
  2. בהחלט רמה נמוכה להחריד, אבל הסתדרתי.
    קניתי בחנות בשם Softmap.
    זה היה נראה כאילו כל חנות אלקטרוניקה גדולה שם היא שלהם.

    השבמחק
  3. מתופף על. ואתה יודע מי זה.16 בספטמבר 2009 בשעה 7:31

    TZ7!!!
    היית חייב לעבור אותי...

    ארררר.

    השבמחק